بهترین پَ نه پَ ها بهترین پَ نه پَ ها
بدو بدو 1 بار ببین عاشقش میشی
تاریخ : دو شنبه 11 ارديبهشت 1391
نویسنده : writer

*خانمه دوقلو داشته. بچه هاش که به دنیا میان، پرستاره یکی از بچه هارو میبره براش، خانمه می پرسه: اون یکی رو هم میارین؟ پرستاره می گه: پ ن پ فعلا اینو ببرین استفاده کنین 10 روز بعد از فعال سازی اون یکی رو هم پست می کنیم در خونه تون!

*زیر کتری رو روشن کردم، قوری رو گذاشتم روش، مامانم میگه: می خوای چایی بخوری؟ گفتم: پ ن پ غولش فحش داده می خوام بخارپزش کنم!

*گل خریده بودم، بردم خونه دادم به مامانم. گفت: گله؟ گفتم: پ ن پ آفساید بود داور قبولش نکرد!

*دستم رو تا کتف گچ گرفتم! برگشته میگه: شکسته! گفتم: پ ن پ قراره بشکنه، رفتم واسه پیشواز!

*سقف خونمون رو دیده، میگه: اون یه تیکه چیه زرد شده؟ نم داده؟ گفتم: پ ن پ سقف مون خرابکاری کرده!

*رفتم بچه خواهرم رو از مهدکودک بیارم، مربیه میگه: بچه رو میبریدش؟ گفتم: پ ن پ همین جا می خورمش!

*به راننده میگم: آقا اگه میشه یکم سریعتر. الان هواپیما میپره. میگه: به سلامتی مسافرین؟ گفتم: پ ن پ فندک هواپیما دیشب دستم جامونده، میرم بدم به رانندش!

*یکی بالای برج، می خواد خودش رو بندازه پایین. مامانم می پرسه: یعنی می خواد خودکشی کنه؟ گفتم: پ ن پ اومده ببینه سرعت صفر تا صد از این بالا تا پایین چقدر میشه. به جای پروژه بده دانشگاه!

*رفتم سم بخرم واسه سوسک، یارو می گه: می خواین سریع بمیره؟! گفتم: پ ن پ می خوام شکنجه اش کنم ازش اعتراف بگیرم!

*به اپراتور اداره میگم: لطفا شماره فلانی رو برام بگیر. میگه: گرفتم وصل کنم؟ گفتم: پ ن پ فوت کن، قطع کن!

*حواسم نبود، با صورت رفتم تو در، میگه: ندیدیش؟ گفتم: پ ن پ من دارکوبم می خوام با منقار یه سوراخ برا خودم باز کنم برم تو.

*تو پارک رفتم دستشویی اومدم بیرون یکی جلوم رو گرفته! میگم: پولیه؟ میگه: پ ن پ من اینجا نشستم پشه ها نیان تو حین کار براتون مزاحمت ایجاد کنند.

*از خونه زنگ زدم فست فود غذا بیارن، طرف میگه: بفرستم واستون؟ گفتم: پ ن پ آپلود کن. لینکش رو بده. دانلود می کنم!

*با ماشین افتادیم ته دره یارو میگه: زنگ بزنم آمبولانس بیاد؟ میگم: پ ن پ یه مشکل درون خانوادست خودمون حلش می کنیم!

*رفتم داروخونه، میگم: باند دارین؟ میگه: باند پانسمان؟ میگم: پ ن پ باند فرودگاه! می خوام فرود بیام!

*دوستم میگه: با گوشی برم اینترنت، از شارژم کم میشه؟ میگم: پ ن پ از صندوق ذخیره سازمان اوپک کم میشه!

*می خوایم بریم خونه جدیدمون، مامانم میگه: این همه اثاث رو باید با کامیون ببریم؟! میگم: پ ن پ راست کلیک کن، کات شون کن، برو تو خونه جدید پیست کن!

*به دوستم اس ام اس زدم میگم: کلاس تشکیل نمیشه. جواب داده: یعنی استاد نیومده؟ میگم: پ ن پ رفته قایم شده همه دارن دنبالش می گردن.

*با دوستم رفتیم خرید. برگشتیم دیدیم ماشینش نیست میگه: دزدیدنش!؟ میگم: پ ن پ خسته شده بود از بس منتظر ما وایستاد. اس ام اس داد گفت من میرم خودتون بیان!

 




|
امتیاز مطلب : 70
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
مراقب باشید تو این جنگل مطالب گم نشید.این یه عکس از سرزمینمونه. اینجارو به دوستاتون معرفی کنید. محمد حسین حیدری فرد اهل زنجان محله ی انصاریه در خدمتتونم.:)