گواردیولا : یک سال منتظرم بمانید! گواردیولا : یک سال منتظرم بمانید!
بدو بدو 1 بار ببین عاشقش میشی
تاریخ : شنبه 9 ارديبهشت 1391
نویسنده : writer

پپ گواردیولا روز گذشته در کنفرانس مطبوعاتی با حضور ساندرو روسل، رئیس و آندونی زوبی زاره‌تا، مدیر ورزشی بارسا، اعلام کرد در پایان فصل جاری از جمع آبی و اناری‌پوشان جدا می‌شود.

پیش از اعلام این تصمیم مربی 41 ساله منابع رسانه‌ای احتمال می دادند وی سرمربی یکی از تیم‌های چلسی، منچسترسیتی، منچستریونایتد، لیورپول ، آرسنال یا تاتنهام شود اما پپ در حاشیه این جلسه خبری عنوان کرد خواهان استمرار فوری فعالیت حرفه ای خویش نیست و به استراحتی یک ساله می‌اندیشد.

گواردیولا گفت: احساس می کنم خسته و تخلیه شده ام. نیاز است یک سال استراحت کنم تا دوباره انرژی خودم را بازیابم. چهار سال تمام در بالاترین فشار کاری مسئولیت بارسا در اختیار داشتم. در زندگی گاهی اوقات باید وقفه‌ای برای بازیابی توان ایجاد کرد. دیر یا زود برمی گردم اما اکنون توان خودم را برای فعالیت حرفه‌ای کافی نمی بینم.

وی در مورد شایعاتی که در مورد ملاقاتش با رومن آبراموویچ، مالک روسی چلسی شنیده می شد، اظهار داشت: ملاقاتی میان من و آبراموویچ وجود نداشته است. اگر این کار را می کردم، در اصل به بارسا جفا کرده بودم. نمی خواستم خللی در احساساتم در قبال بارسا قبل از چنین تصمیمی ایجاد شود.

 




|
امتیاز مطلب : 37
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
مراقب باشید تو این جنگل مطالب گم نشید.این یه عکس از سرزمینمونه. اینجارو به دوستاتون معرفی کنید. محمد حسین حیدری فرد اهل زنجان محله ی انصاریه در خدمتتونم.:)